Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 12 maja 2012

Fotografia Dziecięca. Kruszynka... czyli 3 tygodniowa Bianeczka.

Szperając w starych folderach znalazłam zdjęcia do których mam sentyment. Jedne z pierwszych zdjęć które Jej zrobiłam :) Patrząc na Nią teraz nie mogę uwierzyć jak szybko urosła :)  Dlatego warto uwieczniać dzieciaczki na fotografiach już w pierwszych dniach życia. 

maj 2011r. 




3 komentarze:

  1. Przepiękne, rozczulające fotografie, uwielbiam dopracowane i piękne kadry BW, prześliczny uśmiech udało Ci się uchwycić, a wiadomo, że sfotografować uśmiech u tak małego dzieciątka, to tak, jakby wygrać na loterii:) Przepiękna pamiątka, ja również uwielbiam wracać do zdjęć z przeszłości, to chwile i wspomnienia, które pozostaną z nami na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękne słowa.

    Ewa- tak, piękne jest to że wspomnienia zostają na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń