Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 16 maja 2012

Gdańsk i Bałtyk.

Gdańsk. Uwielbiam to miasto za piękną architekturę, za Stare Miasto które za każdym razem odkrywam i  zakochuję się na nowo:) za świeże i rześkie powietrze, za to że ludzie są tam uprzejmi i sympatyczni oraz oczywiście za to że leży nad morzem:)  Po prostu kocham Gdańsk.  Szum morza, przyjemnie ciepły piasek, widok wody dotykającej nieba, nadmorski wiatr, spacer brzegiem morza... mój mały raj ;)




















5 komentarzy:

  1. Cudownie bawisz się światłem
    Asiu ta fontanna aż mi dech zaparło
    cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezesie, pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam Gdańsk na jarmarku dominikańskim, kiedy to w promieniach zachodzącego słońca dotarliśmy do małej uliczki, starej z e sklepem z bursztynami.

    OdpowiedzUsuń
  4. POLALA- może masz na myśli ulicę Mariacką?

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjecia, wracają i moje wspomnienia, tak własnie zapamiętałam to miasto, czyste, pachnące morzem, pełne fascynujących zabytków, niesamowity klimacik, dziękuję za wspomnienia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń