Wszystkie zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 16 maja 2013

M i M - wiosenny plener

Magda i Maciej już raz gościli na moim blogu (tutaj klik). Mam nadzieję że nie ostatni. Urocza para, świetni ludzie, miło spędziłam czas, czego chcieć więcej? :)

Są momenty w życiu kiedy czuje się spokój, wytchnienie i zadowolenie, człowiek zapomina o realnym świecie... ja tak mam kiedy trzymam w dłoniach aparat :) Uwielbiam to! :)










5 komentarzy:

  1. na ich zdjęcia zawsze można patrzeć długo i nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpraca z Joanną to sama przyjemność :) A EFEKT ZAWSZE PIORUNUJĄCY !!! wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna para, bardzo ładne zdjęcia. klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń